במיוחד היוצרים שמגיעים אליי לשיחות ייעוץ,אחד הדברים הראשונים שאני שומעת מהםוגם רואה על הפנים שלהם(במיוחד בזומים על הבוקר)זה שהם רק הרגע קמו, עוד לא יודעים מה יהיה היום,הכל מרוח להם.ואז הם אומרים- "אני מרגיש שאין לי זמן ליצירה".וזו אחת הבעיות שהכי מטרידות אתכם-שמרוב דברים שיש לעשות,הזמן ליצירה נדחק, או להפך-מרוב דברים לעשות למען היצירה שלכם,אתם לא יודעים מה לעשות קודם,ואז העגלה נקשרת לפני הסוסיםוההורים שוכחים שיש להם בת...מצד שני זה אחד הדברים שהכי כואבים לכםכי הנשמה צמאה להביע את עצמה,המוזה דופקת על דלתות הלב שלכםומבקשת שיהיה לכם קצת זמן בשבילההיצירה ממש צריכה שיהיה לכם גם זמן של שקט בראשואתם יודעים- פשוט יודעים!שאם הייתם מקדישים עוד קצת זמן לאימוניםהסיכוי שלכם להגשים את החלומות שלכם היה גדל.רוב האנשים שמכירים אותי, מכירים את שיר שמספיקה המון.אבל גם אני מכירה ויודעת איך זה מרגיש,בימים המרוחים האלה, כי גם אני אנושית בסך הכל יודעת איך זה מרגיש כשהזמן לא מתוכנןוהכל אקראי, ואם נעשה אז זה בלי שום הקשר, בלי יעילות. בלי פוקוס. מותר לגמרי שיהיו ימים כאלה!
אבל חבל לנהל חיים שלמים עם הכאב הזה-של להרגיש שאין לך איך לחזור ליצירה מאורגנת,למשהו שייתן לך את המסגרת היומיתהקנבס המרובע והלבן שעליו אפשר להתפרע עם הצבעים.שיטה טובה ויעילה, שתאפשר לארגן את מה שאני רוצה לעשותבלי שאצטרך לוותר על הדברים שחשובים לי בחיים-כמו משפחה, זוגיות, זמן לחברים ולטיפול 10,000 לעצמי...ועדיין להגיע להישגים היצירתיים שתמיד חלמתי להגיע אליהם.למה זה חייב להיות כזה מסובך? אז זהו, שזה לא.אז מה הפתרון? איך אפשר ליצור לעצמנו שיטה טובה לניהול הזמן?יש אינספור שיטות ומדריכים מעולים איך לנהל את הזמן,ואני מודה שבעצמי עברתי על רובם, גם כדי ללמוד ולמצוא מה מביא אותי למקסימום תוצאות במינימום זמןוגם כדי למצוא את ההתאמות הייחודיות לחד קרן מהלכת שכמותי.וכל אחד מאיתנו, היוצרים, הוא כזה, עם חיים ייחודיים...לא קל להתמיד עם מסגרת כלשהי אבלברגע שבוחרים אחת שמסתדרת לנו הכי טובאפשר לעשות ניסויים עם עצמך ולראות-איזה הרגל באמת מרים לך את כל היום?איזה הרגל תוקע לך את כל הפלואו?מה יכול להיות אחרת באיך שהיום שלך עובר?...כשאנחנו בוחנים לעומק את ההרגלים וניהול הזמן שלנואנחנו יכולים לגלות דרכים לשפר ולייעל את מה שאנחנו עושים, להבין שיש בורות אוכלי אנרגיה שכדאי לחמוק מהםומצד שני להבין שיש דברים שמטעינים אותנו וחבל לא לעשות אותם.יוצרים ששיתפתי איתם שיטות ניהול זמן שאני עובדת איתם,סיפרו לי איך זה עזר להם להבין יותר טוב את סדרי העדיפויות שלהם,איך הם התחילו להבין על מה הם מבזבזים אנרגיה יצירתית יקרה,הם הבינו על מה נכון יותר להתמקד ומה הפעולות שנכון להתרכז בהן.לאחד מהם זה גם הוביל לקבלת החלטה משמעותיתלהחליט שהוא מתחייב לנתיב שלו- להיות עורך וידיאו מקצועי,ולהקדיש לזה את מירב המשאבים והזמן שלו,להיכנס ללימודים ולמצוא הזדמנויות לפרויקטים בשביל תיק עבודות.אז לסיכום-אם אתם מזדהים עם הבעיה הזו וממש צמאים לסדר בחיים,תתחילו מהתבוננות לא שיפוטית על היום שלכם,תרשמו ותתחילו להסיק מסקנות.שוב- להבין מה שואב אנרגיה, מה מרים אתכם,ואיזה הרגלים שאתם יכולים לשנות- יעשו את השינוי הכי גדול.התוצאות שאני רואה אצלי ואצל אנשים רבים בנושא הזה, מדהימות ואפילו הייתי מעזה לומר- הבדל של שמיים וארץ.כמה האנשים האלה הרבה יותר קרובים היוםלהתנהלות נכונה שתביא אותם למחוז חפצם.אם אתם מרגישים שאתם צריכים עזרה מקצועיתכדי להבין לעומק את ההרגלים שלכם, את ניהול הזמן,ושאהיה בשבילכם האדם הזה שאומר לכםשיש לכם פירור על הלחי שאתם לא רואים...(כי לכולנו יש blind spots)אשמח שנדבר, שנראה איך אני יכולה לעזור לכםואם אתם מתאימים לתהליך שאני עושה עם היוצרים שלי.מוזמנים לפנות אליי כאן
תגובות